Colacel cu cioco alba

1937455_559824320788933_8631113512478599593_nDe ceva timp m-am puturosit si am consumat taratele cu iaurt, ca atare…parca nu mai aveam chef sa fac ceva din ele, dar m-am mobilizat pt ca trebuia !


Blatul
  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri gluten
  • 2 lingurite praf de copt
  • 3 linguri iaurt
  • 2 linguri eritrit  / alt indulcitor dupa gust
  • esente de vanilie, aroma de unt

Crema

  • 1 plic budinca de vanilie
  • 500ml lapte degresat
  • 1 lingura eritrit  / alt indulcitor dupa gust
  • 300gr branza degresata
  • 1 lingurita cacao – tolerat
  • 2 plicuri gelatina
  • 2 linguri lapte praf degresat
  • apa fiarta cat sa iasa o pasta
  1. Blatul – Am amestecat tarate de de ovaz, de grau, laptele praf, glutenul, praful de copt intr-un bol, separat galbenusurile frecate cu indulcitorul cat sa se albeasca si apoi puse peste tarate + 3 linguri iaurt + esente
  2. Albusurile mixate separat si apoi adaugate si ele, totul pus intr-o forma si dat la copt
  3. Dupa ce s-a racit am taiat blatul pe orizontala in doua si am facut si crema
  4. Budinca am facut-o dupa instructiuni ca AICI  la sfarsit am adaugat branza degresata, gelatina hidratata si am turnat peste primul blat care era asezat in forma in care am copt ( captusita cu folie alimentara )
  5. Am oprit putina crema si am amestecat cacao in ea, si am turnat deasupra celui de-al doilea blat
  6. Am dat la rece( eu l-am facut seara si dimineata era numai bun) si am facut putina ciocolata alba din lapte praf degresat, indulcitor si apa fiarta si am ornat dupa ce l-am scos din forma

Pufos si bun !

spor la treaba

Leave a Reply

