Dobos colorat de sezon

10526153_559825954122103_6140452383881628923_n

Pentru fiecare foaie 

  • 2 oua
  • 1 lingura de tarate ovaz
  • 1 lingura tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 1 lingura gluten/ rtarate de psyllium
  • 3 linguri iaurt degresat
  • eritrit  sau alt indulcitor
  • 1 lingurita praf de copt
  • esente  de vanilie, rom, cozonac, unt
  • 2 lingurite ness

Crema

  • 300 branza degresata
  • 300 iaurt degresat
  • o sfecla rosie ( coapta si rasa prin razatoarea mica ) a avut 150gr
  • 200 ml lapte degresat
  • indulcitor dupa gust
  • esenta  de visine
  • 2 plicuri gelatina

Glazura

  • 2 plicuri ceai de fructe
  • 300 ml apa
  • 1 plic gelatina
  1. Pentru foi : in 2 castonele am pus in mod egal taratele de ovaz, de grau,laptele praf degresat, lingura de gluten, indulcitorul, iaurtul, ness-ul si galbenusurile, amestecate bine si le-am lasat…vreo 30 min ca aveam altceva de facut
  2. Apoi am adaugat esentele si albusurile batute bine in care am adaugat si praful de copt, am amestecat cele doua compozitii
  3. incet si am turnat intr-o tava captusita cu foaie de copt
  4. Daca aveti doua tavi, puteti sa faceti concomitent blaturile, cum nu am, le-am facut pe rand dar se fac foarte repede, asa ca atentie la cuptor !
  5. Dupa ce s-au racit foile, le-am decupat dupa marimea unei casolete in care urma sa fac prajitura, mi-au iesit 4 foi intregi, una carpita si cateva resturi de rontait…
  6. Crema : Eu pun un castron pe cantarul de bucatarie sa stiu cata compozitie am si in functie de asta pun gelatina
  7. Asa ca am adaugat : branza degresata, iaurtul, sfecla razuita, indulcitorul, laptele degresat, easenta de visine si gelatina care a fost hidratata si lichefiata am inceput sa asamblez dupa ce am captusit caserola cu foaie alimentara transparenta : foaie, crema…si deasupra foaie.
  8. Pe ultima foaie am uns-o doar cu braza degresata, un strat subtire si am dat totul la frigider
  9. Dupa cateva ore crema s-a intarit, am putut sa scot prajitura si sa o glazurez
  10. Am facut ceaiul si dupa vreo 5 min am adaugat in el gelatina hidratata, am lasat sa coaguleze cat de cat si am turnat peste prajitura si din nou am dat la frigider

Dupa sedinta foto, am degustat si este foarte buna, incercati si va ve-ti convinge !

1

Leave a Reply

