Guguluf cu lamaie

10430401_559812130790152_1398456836461018573_n

Blat

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 lingurite cacao – tolerat
  • 5o ml apa fiarta
  • 2 linguri slimSugar  / alt indulcitor dupa gust
  • esente de rom, vanilie, lamaie, unt si cozonac
  • 1 plic praf de copt

Crema

  • 500ml lapte
  • 1 plic budinca cu aroma de lamaie dr Oetker – tolerat
  • 2 linguri SlimSugar  / alt indulcitor dupa gust
  • 250gr branza degresata
  •  1 si 1/2 plicuri gelatina
  1. Blatul se face simplu, intr-un bol se pun taratele de ovaz, de grau, laptele praf degresat, cacao,indulcitorul, se pune
    apa la fiert si asa fierbinte se pune peste ingrediente
  2. Se amesteca si dupa ce se raceste se adauga galbenusurile, albusurile batute bine spuma impreuna cu praful de copt pus mai la sfarsit in ele, esenta de rom si aroma de unt.
  3. Se toarna intr-o forma si se da la cuptorul preincalzit pana se coace. La cuptorul meu coc la 160gr ~ 30 min
    dupa ce s-a copt se scoate din forma, se lasa la racit si am putut sa-l tai in trei pe orizontala, obtinand trei blaturi
  4. Crema – Se face budinca conform instructiunilor, fiata cand este calda se adauga branza, apoi si gelatina hidratata si
    In forma in care am copt se pune folie alimentara si cate un blat, crema deasupra…si tot asa
  5. Se da la rece, in cateva ore se poate servi
  6. Daca doriti puteti sa si insiropati blaturile, eu nu le-am insiropat si cand am gustat-o mi s-a parut ca ar fi trebuit putin
    insiropata dar nu foarte mult
    pofta-buna
Leave a Reply

