Jeleu cu inimioare

10524701_559830390788326_3488447816461976263_n

Pentru inimioare

  • 500 ml apa
  • 2 linguri goji
  • 2 linguri slimsugar/ alt indulcitor dupa gust
  • 2 plicuri ceai de fructe
  • 10 gr gelatina pudra

Pentru jeleul alb

  • 500 iaurt degresat
  • 500 lapte degresat  0,1%
  • slimsugar/ alt indulcitor dupa gust
  • esenta de vanilie
  • 2 pliculete gelatina pudra
  1. Mai intai am facut jeleul inimioare : intr-o craticioara am pus 2 linguri de goji + indulcitor, le-am lasat sa dea cateva
    clocote, am oprit focul si am pus pliculetele de ceai
  2. Dupa ce s-a mai racorit putin am strecurat iar goji l-am dat putin la blender, gelatina am pus-o la hidratat si apoi amestecata in craticioara
  3. Compozitia am turnat-o intr-o forma plata tapetata cu folie alimentara si data la rece
  4. Cand s-a intarit am decupat inimioare( bineinteles ca merge orice fel de forma vreti)
  5. Am trecut la prepararea Jeleului alb : Iaurtul + laptele + indulcitorul + esenta + gelatina hidratata si lichefiata
  6. Intr-o forma se pune un strat cam de 3-4 cm cu jeleu alb, se da la rece sa se intareasca dar nu foarte tare, cat sa sustina inimioarele pe care le punem, apoi cu grija sa nu deranjam punem si restul
  7. Ideal ar fi sa faceti de seara, urmand ca abia a 2-a zi sa-l taiati,  eu l-am facut in aceasi zi si se cam vede ca nu s-a
    taiat tocmai frumos
  8. Si daca aveti si o forma frumoasa…e si mai bine !
    Dar este foarte bun chiar daca afara sant minusuri (ca temperatura)…

pofta-buna

Leave a Reply

