Tort cu jeleu de sfecla

  • 10553488_559812794123419_7609850440590595876_n

Blat

  • 5 oua
  • 6 linguri  lapte praf degresat
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri gluten
  • 4 linguri iaurt degresat
  • 2 linguri  eritrit / alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite cacao degresata  – tolerat
  • esente aroma de unt,  rom, cozonac
  • 2 lingurite praf de coptCrema:
  • 500ml lapte degresat
  • 1 plic budinca de vanilie dr Oetker – tolerat 
  • 1 lingura eritrit  / alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguri dulceata de morcovi
  • 300gr branza de vaci
  • 2 plicuri gelatina pudra

Jeleul

  • o sfecla mica ( 150gr avea)
  • 1 lingura eritrit / alt indulcitor dupa gust
  • 500ml apa
  • 1 plic gelatina pudra
  1. Pentru blat, am amestecat toate ingredientele mai putin praful de copt si albusurile, le-am lasat la hidratat 30min apoi
    am adugat albusurile batute spuma, la sfarsit si praful de copt
  2. Am combinat cele doua compozitii si le-am turnat intr-o forma de silicon
  3. Se pun la copt in cuptorul p[reancins la foc mic, 150grade, depinde de cuptor la mine in ~ 30min era gata
  4. Se lasa sa se raceasca, dupa ce s-a racit l-am taiat in doua pe orizontala
  5. Crema, se pregateste dupa instructiunile de pe plic, la sfarsit cand era inca fierbinte am adaugat dulceata de morcovi,
    branza degresata si gelatina hidratata si lichefiata
  6. Crema fiind foarte fluida am lasat-o in frigider sa se inchege putin, intre timp am imbracat forma in care am copt cu folie alimentara si am pus un blat in ea, dupa ce crema s-a inchegat putin am pus o parte din ea,celalalt blat iar crema si deasupra urmeaza :
  7. Jeleul
    Sfecla rosie am curatat-o de coaja, am dat-o prin razatoare, si intr-o craticioara cu 500ml de apa am fiert-o cam 15 min cat iasa culoarea din ea
  8. Am strecurat, adaugat indulcitor si gelatina hidratata, se amesteca sa se dizolve bine si am lasat
    jeleul sa se inchege putin apoi l-am turnat deasupra tortului
  9. Reteta nu este grea, doar timpii de asteptare sant impotriva timpului nostru liber, norocul nostru ca avem ce sa facem
    intre timp
    Sa va bucurati de culorile din prajitura dar si de ea, pentru ca este gustoasa !

pofta-buna

Leave a Reply

