Tort de duminica sah

10553513_559831087454923_6414471463665989683_n

Blaturi

  • 2 oua
  • 4 linguri iaurt
  • 2 linguri apa minerala
  • 6 linguri tarate de ovaz
  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 5 linguri gluten
  • slimsugar/ alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  •  esente de vanilie, unt, cozonac
  • 1 lingurita cacao degresata – tolerat
  • 1-2 lingurite ness pentru decor

Crema

  • budinca de vanilie – tolerat
  • slimsugar/ alt indulcitor dupa gust
  • 400 branza de vaci degresata
  • 2 plicuri gelatina pudra
  1. Mai intai am decupat 3 cercuri din foaie de copt egale cu forma in care o sa pun tortul
  2. Am amestecat taratele de ovaz, cele de grau, laptele praf, glutenul, indulcitorul, praful de copt iar separat am batut oualele cu furculita cu iaurtul si apa minerala, le-am turnat peste tarate, am adaugat si aroma de unt si esenta si le-am lasat vre-un sfert de ora
  3. Compozitia am pus-o in 2 pungi mai groase (din cele care se pun la conelator) o lingura in una, o lingura in cealalta in asa fel ca in ambele pungi sa fie cantitate egala. In una dintre pungi am adaugat o lingurita de cacao si am amestecat-o bine
  4. Am taiat la un colt punga si am inceput sa desenez pe foile de hartie de copt pregatite. Vedeti in poza ca 2 foi au marginea cu cacao si una alba
  5. Foile le-am pus in tava de aragaz, le-am dat la copt si au fost gata cam in 20 min
  6. Cat s-au racit foile am pregatit crema
  7. Pentru crema as fi vrut quark dar… pe viscolul de afara a fost bine ca am avut in casa si branza degresata vrac ! asa ca am facut budinca, am amestecat-o cu branza atunci cand era fierbinte, gelatina hidratata am adaugat-o cand era calduta crema
  8. Montarea
  9. In forma dupa care am luat masura foilor de copt am pus folie transparenta alimentara, apoi o foaie cu marginea neagra, crema,foaia cu marginea alba, crema, foaia cu marginea neagra, crema si deasupra am presarat ness

Ce parere aveti este de efect ?

pofta-buna

Leave a Reply

