Amandina cu blat de albusuri

983743_559831870788178_6588455638862067408_n

Blatul

  • 5 albusuri
  • 2 linguri tarate de grau
  • 1 pachet budinca de vanilie/ 2 linguri amidon – tolerat
  • 1 lingurita ness
  • 1 lingurita cacao – tolerat
  • 2 lingurite praf de copt
  • 2 linguri slimsugar / alt indulcitor dupa gust
  • esente de rom, cozonac, unt

Siropul

  • 100ml cafea de la filtru + 1 pachetel ness + slimsugar  + esenta de rom

Crema

  • 300 branza cremoasa degresata
  • 4 linguri lapte praf degresat
  • 2 pachetele de ness
  • slimsugar/ alt indulcitor praf dupa gust
  • esenta de rom
  1. Albusurile le-am batut spuma cu putina sare, am adaugat apoi si indulitorul iar dupa ceva timp si celelalte ingrediente
    dar amestecant incet cu o spatula
  2. Am ales sa pun compozitia intr-o tava de guguluf, l-am dat la cuptor iar dupa racire l-am taiat pe orizontala in doua
  3. Siropul l-am fiert putin si inca caldut fiind am insiropat blaturile pe care le asezasem in forma in care am copt tapetata
    cu folie alimentara si apoi le-am dat la rece pentru o ora
  4. Dupa expirarea timpului am mixat si crema punand toate ingredientele mai sus mentionate, am pus crema intre blaturi si
  5. l-am lasat pana a 2-a zi la frigider, cand am amestecat 0 lingurita cacao + 2 lingurite lapte praf degresat + cate un pic
    de apa fierbinte si am facut un pic de glazura( nu maai am lapte praf degresat ca as fi facut mai multa glazura…)
    si am turnat putina deasupra
    Va inchipuiti ca nu este o amandina adevarata nici pe departe dar…merge sa ne pacalim !

pofta-buna

Leave a Reply

