Chec zebra cremos

10533698_559847440786621_723976069857632962_n

Blat

  • 5 oua
  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri gluten
  • 2 lingurite ulei de masline
  • 2 lingurite praf de copt
  • 2 linguri cu varf iaurt
  • 2 linguri steverit  / alt indulcitor dupa gust
  • esente  de vanilie si rom, aroma de unt
  • 2 lingurite cacao – tolerat

UMPLUTURA

  • 1 Plic budinca (de frisca am avut eu)- tolerat
  • 250 branza degresata
  • 0 lingurita de sfecla rosie rasa( pentru culoare)
  • Steverit / alt indulcitor dupa gust
  • 500 ml lapte
  • esente  de visine, vanilie
  • goji
  • ness
  1. Laptele praf, taratele, glutenul, uleiul de masline, praful de copt, iaurtul, esentele se pun intr-un bol, se amesteca cat sa rezulte o compozitie pastoasa, se lasa 15-20,in sa se umfle taratele si se bat si albusurile spuma, se amesteca cu compozitia anterioara si se imparte in doua, intr-una se pune cacao
  2. In forma de guguluf mi-am ales doua puncte diametral opuse si am inceput sa alternez 2 linguri aluat alb cu doua linguri aluat negru dar fix in acelasi loc
  3. La cuptor in aprox 30min la 180gr a fost gata
  4. Dupa ce s-a racit l-am taiat in trei ( se vede si din poza cat a crescut si nu s-a lasat de loc !)
  5. Am facut si umplutura : budinca in care am pus sfecla rosie( puteti sa nu o puneti, dar am vrut putina culoare), branza, goji si am pus intr-o cescuta deoparte putina budinca pe care am amestecat-o cu ness. Aceasta am pus-o in forma de guguluf si apoi am inceput sa pun primul blat, budinca , iar blat…si ultimul budinca
  6. Am dat-o la rece, era bine daca o lasam de seara pana dimineata, avea o forma mai frumoasa dar a amers si asa !
  7. Si checul in sine se poate folosi, este foarte bun dar mie imi place sa aiba si putina crema

Incercati si nu o sa regretati !pofta-buna

Leave a Reply

