Placinta cu branza Violeta

10612956_573964422708256_8853218219022120853_nPrea buna este placinta de la Violeta Tudorica  cu care ne-a incantat la intalniri sa nu o incerc, doar ca am ajustat cantitatile si am mai schimbat pe ici colo dupa gustul si alimentele care le aveam in casa 

Reteta Violetei :

  • “Reteta la blatul de la placinta: 8 oua, 8 linguri tarate de ovaz macinata , 400 branza, 4 linguri de lapte praf, 2 linguri de gluten , 2 linguri amidon, 1 plic de praf de copt, esenta, ( vanilie si unt), indulcitor dupa gust. Le-am amestecat toate.. Le coc pe rând.. Primul blat pana se întindete putin deasupra, pun branza, o bag putin la cuptor, dupa care pun si blatul deasupra, o pun mai sus sa nu se arda de vatra. Umplutura la placinta cu branza: 1 kg de branza ( eu am pus 750gr de branza 1% si 250 gr de quark 0.1%) 7-8 oua 2 linguri de budinca( de vanilie sau lamaie) Indulcitor Esente( vanilie si lamaie). coaja de lamaie. “

Eu am facut din :
Blatul 

  • 300gr branza degresata
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 6 linguri tarate de ovaz
  • Xilitol / alt indulcitor dupa gust
  • 6 galbenusuri
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri gluten de grau  – tolerat
  • aroma de unt, esenta de vanilie, razatura de lamaie
  • 2 lingurite praf de copt
  • 6 albusuri mixate spuma

Umplutura

  • 700gr branza degresata
  • 5 oua
  • Xilitol / alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingurita faina de konjac
  • goji
  • razatura de lamaie, esenta de vanilie
  1. Pentru blat am amestecat ingredientele in ordinea scrisa, le-am lasat 20min sa se hidrateze apoi amestecate cu albusurile spuma
  2. Intr-o tava ( 32 X 19cm ) tapetata cu hartie de copt am turmat jumatate din compozitia de blat si am inceput pregatirea umputurii
  3. Oalele intregi le-am mixat cu indulcitorul pana s-au albit si si-au dublat volumul, am adaugat branza, faina de konjac, esenta, razatura, am mixat in continuare iar la sfarsit goji amestecate cu o spatula
  4. Blatul din cuptor s-a intarit putin, am turnat umplutura si am mai lasat sa prinda putina crusta apoi restul de compozitie de blat
  5. Placinta a crescut foarte bine, nu s-a lasat foarte mult a ramas la 4cm inaltime
  6. Am copt la foc mediu ( 160gr )

Nu este numai parerea mea ca este foarte buna
1

Leave a Reply

