Prajitura cu dulceata de dovleac si sfecla rosie

10533558_559852590786106_7312694915034204891_n

Ingrediente
Blatul
  •  3 oua,
  • 3 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingura tarate de grau
  • 1 lingura gluten
  • slimsugar/ alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  • goji
  • scortisoara
  • 1 plic de ness
  • 200 ml cola
Crema
  1. Pentru BLAT am amestecat taratele de ovaz cu cele de grau, glutenul,galbenusurile, indulcitorul si 200ml cola , goji, 1 ligurita scortisoara.
  2. Albusurile le-am batut si la sfarsit am adaugat ness-ul apoi am amestecat compozitiile, am pus in forma si am dat la cuptorul preancalzit la 150gr pt 35 min
  3. Pt CREMA am amestecat toate ingradientele si le-am cantarit pt a sti de cata gelatina este nevoie, asa ca am pus 2 pachetele de gelatina la inmuiat si mai apoi le-am lichefiat la MW
  4. Am luat din crema cate o lingura si am pus peste gelatina sa ajunga la aceeasi temperatura.
  5. Blatul l-am taiat pe orizontala, l-am pus in aceasi forma in care a fost copt doar o parte, am turnat crema si apoi al 2-lea blat, am dat la frigider…dupa o ora l-am taiat.
    Adevarul ca mai trebuia lasat…

Sa aveti…pofta buna la dovleac

Leave a Reply

