Prajitura fanta

1512309_559836464121052_3537602078540251194_n

Pentru ca este in trend, toata lumea face PRAJITURA FANTA, am trecut la fapte mai ales ca am facut-o foarte des pe cea adevarata

Blatul

  • 4 oua,
  • 4 linguri tarate de ovaz,
  • 2 linguri tarate de grau,
  • 1 lingura gluten,
  • indulcitor dupa gust,
  • 2 lingurite praf de copt,
  • goji,
  • esenta de rom,
  • 2 plicuri de ness,
  • 200 ml cola

Crema de branza

  • 300gr branza degresata,
  • 200gr iaurt,
  • indulcitor dupa gust (eu am pus o lingura de Cologran lichid),
  • esenta de portocale, de vanilie,
  • goji,
  • 1 plic gelatina praf

Budinca de fanta

  • o cutie fanta zero,
  • 1 plic budinca de vanilie
  1. Pentru BLAT taratele de ovaz, de grau si glutenul le-am amestecat intr-ul bol cu praful de copt, indulcitorul, nessul, esenta, galbenusuurile si cola
  2. Albusurile batute spuma separat si apoi amestecate incet cu prima compozitie si ce a rezultat am pus intr-o forma de guguluf
  3. Am pus-o la copt la 160gr si in 25 min a fost gata
  4. Cat s-a racit blatul am amestecat si branza cu iaurt, indulcitor, esenta si gelatina care in prealabil am hidratat-o si lichefiat-o
  5. Blatul odata racit l-am pus intr-o alta forma rotunda de data asta si tapetata cu o folie alimentara, am turnat crema de branza (nu a fost necesar sa insiropez blatul pt ca era crema mai lichida)
  6. Budinca de fanta se face ca si budinca obisnuita doar ca se inlocuieste laptele cu fanta, eu o fac la micounde ca Aici
  7. Am turnat-o deasupra cremei de branza si am dat-o la rece peste noapte

1

Leave a Reply

