Rubarba cu topping de zmeura

10653293_582136161891082_4440363261444083511_nIngrediente

Blat

Umplutura

  • 500gr rubarba congelata
  • goji

Topping

  1. Pentru blat, se amesteca toate ingredientele mai putin albusurile care se spumeaza cu un praf de sare si se adauga ulterior incet cu o spatula sau o lingura de lemn
  2. Jumatate din compozitie se toarna in tava ( 32 X 19 ) tapetata cu hartie de copt, se da la cuptorul preancalzit ~ 10 min cat sa faca o pojghita sa nu se afunde umplutura. Se imprastie deasupra rubarba congelata si goji, se mai lasa 5 min cat sa se decongeleze rubarba apoi se toarna si restul compozitiei de blat. Am copt la foc potrivit ( 160 gr )
  3. Dupa ce s-a copt se scoate tava si dupa cateva min cat sa nu ne frigem scoatem cu tot cu hartie, punem pe un gratar, scoatem si hartia sa nu transpire si sa se inmoaie prajitura
  4. Cand s-a mai racit am amestecat 1 lingurita de Faina de konjac cu Eritrit si cate putin lapte, am lasat 15 min si am mai amestecat din cand in cand, se gusta poate mai este nevoie de indulciror, am adaugat si esenta de zmeura si am dat la microunde ( sau puteti sa o faceti pe aragaz) cate 1 min, am amestecat, dupa 2 min era gata de intins deasupra prajiturii
  5. Am pus-o la frigider
    Aspectuasa si foarte buna, pofta buna
Leave a Reply

