Rulada cu urme de cioco

10525354_559836164121082_6492136772280144691_n

Mi-a ramas ceva ( vreo 2 linguri) compozitie de la bomboane si am facut niste urme cu ea pe hartia de copt, amdat-o la rece si am pregatit un blat de rulada din :

  • 3 oua+ 1 albus
  • 2 linguri tarate de grau
  • 1 lingura gluten
  • indulcitor dupa gust
  • esenta de vanilie
  • 1 lingurita praf de copt
  1. Albusurile le-am batut spuma, galbenusurile + indulcitorul pana s-au albit apoi le-am adaugat peste albusuri amestecand incet cu o spatula si in final taratele de grau amestecate cu glutenul si praful de copt ca si esenta
  2. Am turnat aluatul in tava,si la cuptor cam in 15min a fost gata , In cazul in care hartia se ia mai greu, se poate inmuia cu o carpa umezita
  3. Umplutura am facut-o din budinca de vanilie in care am adaugat un pachet de gelatina(bineanteles hidratata gelatina inainte ) si goji
  4. Dupa ce s-a racit bine si a putut fi intinsa, am umplut rulada, am dat-o la rece si intr-o ora putea servita

pofta buna la dovleac

Leave a Reply

