Savarine du-kan

10365796_585413381563360_3663173046567180196_nIngrediente

Briosele
  • 3 oua
  • 100gr branza degresata
  • slimsugar / alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri fulgi de drojdie inactiva
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente aroma de unt,  vanilie
  • frisca falsa dukan

Sirop :  apa, indulcitor, esenta de vanilie, coaja de lamaie fierte putin cat sa se topeasca indulcitorul

  1. De seara am inceput sa fac frisca falsa, ca a 2-a zi sa pot sa o spumez bine. S-a intamplat sa o fac si dupa cateva ore dar sa fie bine racita
  2. Pentru briosele savarinelor am amestecat toaate ingredientele mai putin albusurile care se adauga la sfarsit spumate bine. Se amesteca incet cu o spatula, se repartizeaza in forme si se dau la cuptor puse intr-o tava sa fie mai usor manipulate, cuptorul la 160gr ( foc potrivit ) dureaza in jur de 15 – 20 min
  3. Le-am scos din forme cand s-au racorit putin, le-am taiat un capacel si le-am scobit putin si le-am scufundat un pic in sirop. Asezate frumos pe o farfurie au asteptat cuminti sa fac frisca falsa cu care le-am umplut, capacit, un strop de frisca deasupara si o visina am pus eu dar voi puneti un goji, o bucatica de dovleac din dulceata, o bucatica de morcov…ceva de decor

pofta-buna

Leave a Reply

