Tarta napolitana

10356774_589919111112787_6019124347876992110_n

Nu este reteta mea, este de pe un site spaniol ! Nu contine tarate 

Blat de vanilie

  • 2 oua
  • 1 lingura si jumatate amidon – tolerat
  • 1  lingura  slimsugar / alt indulcitor rasnit dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  • esenta de vanilie

Blat de cacao

  • 2 albusuri
  • 1 lingura si jumatate amidon – tolerat
  • 1 lingura slimsugar / alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  • 20ml lapte degresat
  • 1 lingurita cacao – tolerat

NUTELLA

  • 4 linguri crema de branza ( eu am pus o cutie de Lacteea )
  • 2 linguri lapte
  • 2linguri cacao ( am pus 2 lingurite cacao degresata ) – tolerat
  • 1 lingura lapte praf degresat 0,1% ( am pus 3 linguri )
  • esente, aroma alune, rom
  • 1 lingura slimsugar  / alt indulcitor dupa gust
  1. Pentru blatul de vanilie se mixeaza galbenusurile cu indulcitorul, e adauga amidonul si praful de copt si lbusurile batute spuma
  2. Compozitia se intinde intr-o tava a mea are 37 X 25 tapetata cu o folie de teflon/hartie de copt
    Se face repede, stati cu ochii pe ea !
  3. Pentru cel de cacao, am respectat ingredientele de mai sus si…a fost bun de dat la gunoi
    Asa ca l-am facut ca si pe cel de vanilie doar ca am adaugat 2 lingurite de cacao si o lingurita de lapte degresat
  4. Crema de Nutella se mixeaza bine toate ingredientele mai putin cacao pana se obtine o crema spumoasa, am oprit o parte din ea sa ornez prajitura deasupra iar in restul am adaugat si cacao
  5. Blaturile se taie in 2 pe verticala si vom avea 4 blaturi
    Pentru montaj am pus 2 folii putin suprapuse, am pus un blat alb, crema, unul negru, crema… fara sa pun si deasupra pe cea alba !
  6. Am ambalat blatul in folie si l-am lasat pana a 2-a zi
  7. Blaturile sant spongioase, tari dar crema intra in ele fiind fluida si a 2-a zi vor fi foarte bune ( mi-am amintit de foile de la Alba ca zapada care cu greu sau deloc rezista pana a 2-a zi sa fie portionata )
  8. A 2-a zi am intins si crema alba deasupra si se poate consuma
    Prajitura nu este buna , este foaaarte buna, incercati si nu o sa regretati !

pizap.com14457180894801

Leave a Reply

