Tort cu budinca

10703760_583022398469125_6791200462958113233_nEste o prajitura care se face repede si numai dupa o ora se poate servi

Ingrediente
BLAT

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri slimsugar / alt indulcitor dupa gust
  • 100gr iaurt degresat
  • esente  de portocale rosii , unt, cozonac, vanilie
  • 2 lingurite praf de copt


SIROP facut dintr-o lingurita de ness + slimsugar  + 100ml apa fierte putin
CREMA

  • 200ml lapte degresat
  • 1 plic budinca de punch  – tolerat
  • 1 lingura slimsugar / alt indulcitor dupa gust
  • 100gr iaurt grecesc( daca aveam iaurt mai mult nu mai puneam si branza)
  • 100gr branza degresata
  • esente esenta de portocale rosii, vanilie
  • 1 lingurita ness
  1. BLATUL – Am amestecat toate ingredientele mai putin albusurile, le-am lasat 15 min sa se hidrateze apoi am batut spuma albusurile si le-am adaugat amestecand incet
  2. Compozitia am turnat-o intr-o forma rotunda de silicon si am dat la cuptorul preancalzit pentru ~ 30min la foc mediu (160gr) cand a trecut testul scobitorii a fost gata. Am lasat pe un gratar sa se raceasca si am taiat blatul pe orizontala in doua
  3. Forma in care am copt am tapetat-o cu folie, am pus primul blat si l-am insiropat cu ness-ul pregatit dar rece si pe cel de-al 2-lea blat care sta in asteptare pe o farfurie/gratar
  4. CREMA – Peste 200ml lapte rece am pus continutul plicului de budinca cate un pic amestecand continuu cu un tel, am adaugat iaurtul si branza si esenta
  5. Avantajul budincii la rece fiind ca se intareste foarte repede si nu mai este nevoie de gelatina
  6. Din crema obtinuta am pus o parte in forma peste primul blat, l-am pus si pe al 2-lea iar cu restul m-am jucat putin deasupra, am adaugat si ness sa se coloreze putin si putin ness presarat si gata tortul !
  7. L-am dat la rece si dupa o ora se putea servi
    pizap.com14455469799401
Leave a Reply

