Prajitura lamaita

10931466_633148480123183_4384750069120128439_nBlaturi

  • – 4 oua
  • -2 linguri tarate de ovaz
  • – 2 linguri tarate de grau
  • – 1 lingurita faina de konjac
  • – 1-2 linguri apa minerala/lapte/iaurt
  • slimsugar / alt  indulcitor dupa gust
  • – 1 lingurita praf de copt
  • esente de vanilie, de lamaie, razatura de lamaie


CREMA

  • – 500ml lapte degresat
  • – 1 plic budinca de lamaie
  • slimsugar / altindulcitor dupa gust
  • – 2 plicuri gelatina pudra
  • – 250gr branza degresata Lacteea 0,2%


Simplu si usor de facut :

  1. Ingredientele pentru blaturi se amesteca toate cu galbenusurile si putina apa minerala /iaurt/lapte cat sa iasa o pasta putin fluida
  2. Se lasa 20min sa se hidrateze apoi se adauga usor albusurile + un praf de sare + praful de copt mai la sfarsit
  3. Pe o foaie de hartie am intins jumatate din compozitie, se da la copt la foc mediu spre incet (160gr ) , atentie se face repede !
  4. La fel se procedeaza si cu a 2-a foaie
  5. Gelatina se pune la inmuiat
  6. Budinca am facut-o la microunde, dupa ce am terminat-o am adaugat branza degresata si gelatina
  7. Am lasat la rece sa se inchege putin iar foile le-am taiat pe fiecare in 3 pe verticala, au rezultat 6 foi
  8. Intr-o casoleta de plastic captusita cu foile alimentara transparenta am pus o foaie, crema, foaie…si deasupra crema
  9. Se da la rece si dupa 2-3 ore când s-a întarit se poate servi
    pizap.com14457180894801
Leave a Reply

