Prajitura sah cu vanilie si cocomas

  •  
  • 10885240_635328483238516_2267064040882304694_nIngrediente
CHECURI
  • – 4 oua
  • – 4 linguri tarate de ovaz
  • – 3 linguri lapte praf degresat 0,1%
  • – 1 lingurita rasa faina de konjac
  • – 2 linguri tarate de grau
  • – 2 linguri gluten
  • – indulcitor dupa gust – am pus 2 linguri Eritritol de Stevia
  • – 3 linguri iaurt degresat
  • – 2 lingurite praf de copt
  • esente de rom, vanilie, aroma de unt, coaja de lamaie si portocala
  • – 1 lingurita cacao degresata- tolerat

  • CREMA
  • – 500ml lapte degresat
  • – 100gr budinca de vanilie fierbere  ( sau 1 plic de la dr. Oetker sau alta firma )- tolerat
  • – 1 cutie cocomas ( crema de cocos ) – tolerat
  • – 2 plicuri gelatina pudra

Indulcitor nu am mai pus, budinca este suficient de dulce
GLAZURA – obtional 

  1. Toate ingredientele uscate se amesteca cu galbenusurile, iaurtul cat sa iasa o pasta, se lasa la hidratat 15-20min apoi se adauga albusurile mixate cu un praf de sare
  2. Compozitia se imparte in 2 boluri egale, intr-unul se adauga cacao, se toarna in 2 forme de chec, o sa avem un chec alb si unul negru, se dau la cuptorul preancalzit la 160gr( foc mediu spre mic)
  3. In timp ce checurile se coc se pune gelatina la hidratat si facem si budinca. Eu o fac la microunde ca Aici  , cand a fost gata am adugat gelatina hidratata, se amesteca bine apoi si crema de cocos si am dat la rece
  4. Cand checurile s-au racit se taie fiecate in 2 pe orizontala apoi fiecare parte in 4 pe lungime, vom obtine 8 fasii albe si 8 fasii negre
  5. Intr-o forma mai mare de chec sau ce forma aveti tapetata se pun fasiile una alba, una neagra ( 4 ) crema ( care intre timp s-a racit si este putin ingrosata ) deasupra una neagra, una alba si la fiecare rand se schimba intercalarea
  6. Se impacheteaza cu restul foliei si se da la rece ~ pentru 3 ore
    ( Nu prea am nimerit bine forma in care am pus initial, am schimbat in alta caserola…de aici si neregularitatea fasiilor …dar asta e !)
    Pentru decor am topit la baine-marie 1 lingura glazura fara zahar ( daca nu aveti lapte praf + 1 lingurita cacao +apa/lapte cat sa iasa o pasta ) si ” desenati ” deasupra
    spor la treaba
Leave a Reply

