Tarta zebra

10413390_634495599988471_6128934866561911952_n

Blat

CREMA

  • 500ml lapte degresat
  • 1 plic budinca de vanilie – tolerat
  • 2 linguri slimSugar  / alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingurita cacao degresata – tolerat
  • 200gr branza degresata
  • 2 plicuri gelatina pudra
  • ~ 200gr dovleac copt ( optional )
  1. Pentru blat se amesteca toate ingredientele, se lasa sa se hidrateze 20-30min apoi se intinde pe tava de tarta cat mai uniform
  2. Se da la copt la 160gr (foc mediu-mic) daca vedeti ca se umfla in timp ce se coace, intepati cu un bat de frigaruie
  3. Cat se raceste blatul se face crema
  4. Budinca eu o fac la microunde, cand este inca fierbinte se adauga branza si gelatina hidratata, se imparte in doua boluri si intr-unul se adauga cacao ( sau puteti adauga ness )
  5. Pentru ca am avut dovleac copt am sfaramat cu mana si am intins pe blatul tartei un strat si am inceput sa pun o lingura alba, una cu cacao….Se pune intotdeauna in mijloc, se vede din fotografie ca a mea a iesit cam cas…
  6. Am dat la rece si dupa 2 ore se putea servi

Nu-i asa ca nu e greu ? Sa aveti pofta buna la dovleac

Leave a Reply

