Tort din clatite

10487406_642436959194335_8857659527421183869_n

Este o provocare de pe un grup FB, si pentru mine a fost o provocare, n-am facut clatite de 3o de ani …

Reteta data :

” Pentru clatite ciocolatoase :

  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 1 pachet budinca de ciocolata – tolerat
  • 4 linguri branza degresata granulata
  • 500 ml lapte lichid
  • 4 oua
  • indulcitor

Crema

  • 1 plic budinca de vanilie, dar sa mai scadem din tolerate vom folosi branza cremoasa “

Eu am umplut clatitele cu:

Peste clatite am turnat :

  • o budinca facuta ca Aici  si amestecata cu 200 gr branza degresata + 20 gr gelatina

Deasupra am vrut sa-i fac o glazura din: 2 lingurite ness + Steverit + 2 linguri  lapte praf degresat  – numai ca a iesit mai degraba un topping, pe budinca nu se lipeste

pizap.com14455469799401

Leave a Reply

