Diplomat cu visine

10341726_559848920786473_2296708920562383691_n

Blat

  • 3 oua
  • 6 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 2 linguri amidon – tolerat
  • 1 praf de copt
  • 1 lingura cu varf branza degresata
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • lapte cat sa iasa un aluat mai moale spre fluid aprox 1 pahar

Crema

  • frisca falsa +o mana de visine din congelator
  • 2 pachetele de gelatina pudra

Decor

  • visine
  • menta
  • 1 pachetel de gelatina
  1. Amestecam ingredientele solide si adaugam lapte cat sa le cuprinda, le lasam sa se inmoaie
  2. Galbenusurile le amestecam cu indulcitorul si le mixam cat sa se albeasca iar albusurile le batem spuma
  3. Se amesteca toate, evident albusurile ultimele si amestecam incet
  4. Se pun intr-o forma ( am avut de silicon) si se dau la cuptor
    Pentru ca am probleme cu cuptorul aragazului le-am facut la MW si a rezltat un blat pufos pe care l-am taiat in doua
  5. Cu un sirop obtinut din zeama de la visine+putina apa+indulcitor am insiropat un blat iar pe al 2-lea l-am taiat in sferturi si l-am inmuiat in cafea
  6. Tava in care am copt am tapetat-o cu folie, am pus blatul insiropat si pe margine sferturile celuilalt blat si am trecut la facut frisca in care am pus gelatina conf instuctiunilor si apoi visine
  7. Am turnat-o in forma cu blaturi,deasupra am presarat visine
  8. Am facut un ceai de menta mai concentrat in care am pus la final si gelatina,dupa ce s-a mai racit l-am pus intr-o caserola si l-am dat la rece,cand s-a racit l-am zdrobit cu un cutit si am ornat tortul
    P.S- Culoarea galbena pe care o vedeti deasupara sant de la razele tarzii ale soarelui

spor la treaba

Leave a Reply

