Mini indiene dukan

2

Este o reteta foarte usoara, fara tarate dar cu doua  tolerate

FRISCA- este frisca falsa dukan

  • 500ml lapte degresat
  • 1 lingura eritritol
  • esenta de vanilie
  • 1 lingura cu varf amidon – tolerat

GLAZURA

  1. Pentru coji se mixeaza bine albusurile cu un praf de sare, cand sant bine mixate se aduga mixand in continuare laptele praf, faina de konjac, praful de copt si esenta3
  2. Compozitia se poate pune pe hartia de copt sub forma de discuri mici dar eu am ales sa o pun in forme de briose. Se da la cuptor la foc mediu-mic ( 150gr ) , se fac destul de repede, intre timp se vor umfla dar se si desumfla la sfarsit
  3. Pregatirea pentru frisca am inceput-o cu o seara in urma ,  ideea este sa fie foarte rece iar la mixat trebuie sa avem rabdare pentru ca se face in final4
  4. Glazura am pus-o la baine-marie  intr-un castronel demetal deasupra unei craticioare cu apa si am inmuiat in ea jumatate din coji ( 14 ca mi-au iesit 28 )
  5. Pe cojile care or sa stea la baza am ornat cu frisca, deasupra am pus cojile glazurate si prajiturile e pot consuma

pofta buna

Leave a Reply

