Placinta cu prune

10665858_576840099087355_4576912454047117145_n

Blatul este dupa reteta Violetei Tudorica  cu care ne-a incantat la fiecare intalnire ” 8 oua, 8 linguri tarate de ovaz macinata, 400 branza, 4 linguri lapte praf, 2 linguri gluten , 2 linguri amidon, 1 plic praf de copt, esenta, indulcitor. Le-am amestecat pe toate…Le coc pe rand, se intinde jumatate din compozitie, cand se intareste se pune umplutura, apoi restul de blat “

Daca santeti la Croaziera puteti sa faceti  cu branza  sau cu dovleac

Eu am folosit pentru blat:

Umplutura:

  • prune spalate, curatate de samburi si codite si rupte
  1. Branza degresata am amestecat-o cu indulcitorul, taratele de ovaz, faina de konjac, laptele praf, glutenul,galbenusurile, esenta de prune, aroma de unt si la sfarsit ( albusurile spuma cu un praf de sare si praful de copt )
  2. Jumatate din compozitie am turnat in tava ( 32 X 19cm ) tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptorul preancalzit pt ~ 10 min cat sa prinda o pojghita deasupra si sa nu se scufunde umplutura
    Intre timp am pregatit prunele ( se mai putea sa fie amestecate cu putin indulcitor, puse la foc si la sfarsit adaugat amidon dar am vrut sa le las asa cum sant oricum au destula dulceata )
  3. Am asezat si prunele peste aluatul din tava si deasupra am turnat restul de aluat. Se netezeste si se da iar la copt pana se coace
  4. Eu coc la foc potrivit ( 160gr )
  5. Dupa ce s-a copt am scos pe un gratar prajitura cu tot cu foiae, prunele au lasat destul sirop si am vrut sa intre in ea.
  6. Cand s-a racit am indepartat folia de hartie si am putut sa o portionez

spor la treaba

Leave a Reply

