Tarta cu piersici

10568918_565262650245100_8631220541125407541_n

In croaziera folositi goji, dovleac sau rubarba

Blatul

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri fulgi de drojdie inactiva
  • 2 liguri gluten
  • 1 lingurita praf de copt
  • eritrit sau alt indulcitor dupa gust
  • esenta de vanilie

Crema

  • 1 pachet budinca de vanilie – tolerat
  • 500ml lapte degresat
  • eritrit sau alt indulcitor dupa gust
  • 2 linguri pline cu varf de branza degresata
  • 1 piersica
  • 1 lingura de goji
  • gelatina foi rosie Dr. Oetker Blatt Gelatine rot
  1. Pentru blat am amestecat toate ingredientele in robot, daca nu aveti mixati oalele cu indulcitorul apoi adaugati celelalte ingrediente si va rezulta un aluat curgator dar vascos, il turnati in forma tapetata cu hartie de copt ( aceasta ajuta si mai tarziu )
  2. Se da la cuptor cu foc mediu, atentie se face destul de repede, in max 20min ( deepinde si de cuptor ) Se scoate din cuptor, hartia de copt nu se scoate, facem crema
  3. Budinca am facut-o ca Aici  cand a fost  gata am adaugat branza degresata si am turnat peste blatul din forma
  4. Piesica am taiat-o subtire, am ornat deasupra cremei si am imprastiat si goji
  5. Gelatina ( 3 foi ) le-am inmuiat in 250ml apa rece , dupa 10min am dat cu tot cu apa la microunde pentru 10sec apoi inca 5sec, s-a lichefiat si am racit-o putin ( nu de tot pentru ca se intareste ! ) intr-un alt vas cu apa rece, am turnat deasura tartei cu o lingura incepand din mijloc, toate fructele trebuiesc acoperite altfel oxideaza
  6. Am dat la frigider si dupa ~ 2 ore am scos tarta cu tot cu hartie din forma, am indepartat hartia iar tarta se putea servi

spor la treaba

Leave a Reply

