Crema brulee cu Shirataki di konjac

1601339_588171624620869_4586995735732398759_n

O amestecatura de ingrediente cu un rezultat foarte bun !

Ingrediente:

  1. Intai ne ocupam de paste, le spalam bine intr-o strecuratoare, le taiem si le lasam la scurs
  2. Oualele si indulcitorul se mizeaza pana isi dubleaza volumul, se adauga Faina de konjac, Shirataki , laptele si esentele
  3. Eu am facut compozitia in cratita care urmeaza sa mearga la cuptor, cratita am pus-o intr-o tava cu apa fierbinte si am dat la cuptor la 180gr( foc moderat spre mare) pentru o ora si 20min. Incercati daca este gata cu un bat de frigaruie. Daca iese lichid, mai lasati la cuptor
  4. Urmariti daca mai este nevoie sa adaugati apa in tava
  5. Cand a fost gata am scos cratita din tava, am acoperit cu o farfurie mai mare ( atentie frige, lucrati cu manusi !) si prin rasturnare am pus farfuria cu cratita deasupra pe un blat. Cand s-a racit am dat la frigider fara sa ridic cratita pentru 3 ore
  6. Se ridica cratita si se serveste cu placere !pofta buna
Leave a Reply

