Placinta cu shirataki di konjac

10561527_559767740794591_3361021274793914916_n
Cuptorul de la aragaz nu-mi functioneaza asa ca am facut placinta la microunde

Ingrediente:

  • 3 oua
  • 250gr branza degresata
  • 400gr iaurt degresat
  • steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • 2 linguri tarate de ovaz – pentru in atac 1,5 linguri
  • 1 lingura tarate de grau
  • 1 pachet shirataki di konjac
  • 2 lingurite praf de copt
  1. Am amestecat toate ingredientele cu un tel si am turnat compozitia in tava cuptorului cu microunde. Prima data am setat la 30 min, am verificat si deasupra nu era rumenita iar dedesupt era gata si cu ajutorul unei palete am intors placinta si am mai lasat 5 min
  2. Tava mea de la cuptor are 32cm diametru
  3. Am taiat placinta ca pe pizza, este foarte buna si gustoasa, va doresc spor la treaba si …pofta buna
Leave a Reply

