Prajitura cu iaurt buna in atac

10527655_559766134128085_3171235484022073151_n

Ingrediente:

  • 1 pachet shirataki di konjac
  • 3 linguri tarate de ovaz
  • 800gr iaurt degresat 0,1%
  • 6 oua
  • 2 linguri steverit  sau alt indulcitor dupa gust
  • esente  de vanilie, caramel si razatura de lamaie
  1. Se amesteca oualele intregi si indulcitorul cu un tel apoi se adauga toate celelalte ingrediente, compozitia se toarna intr-o forma, eu am folosit una de yenna, deasupra se presara taratele de ovaz si se da la rece sa se umecteze.
  2. La cuptor a durat ~ 1ora la foc mediu ( 160gr) in cazul in care se coace mai repede deasupra puneti o folie de aluminiu sau foaie de copt
  3. Dupa ce s-a copt prin rasturnare se pune pe un platou, se serveste rece desi n-am mai avut rabdare eu am taiat-o calda

Daca santeti in croaziera presarati 4 linguri tarate de ovaz
La ceva bun sa aveti pofta buna

Leave a Reply

