Shirataki cu ness

10562936_559764624128236_9217064675938087960_n

Fara tolerate, se poate consuma din Atac doar sa micsorati cantitatea de tarate de ovaz

Ingrediente :

  • 4 oua
  • Steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri drojdie inactiva
  • 1 pachet Shirataki di konjac
  • razatura de lamaie, esenta de vanilie
  • 2 lingurite praf de copt
  • 2 pachetele ness ( 2 lingurite )
  1. Am amestecat oalele intregi cu indulcitorul, le – am batut putin cu o furculita, le – am pus intr – un bol si apoi toate ingredientele mai putin ness – ul
  2. Am vrut sa iasa marmorat si am impartit compozitia in 2 castronele, intr – unul am adaugat ness – ul si am inceput sa pun intr – o forma de yenna ( puteti sa puneti in orice forma aveti ) cate o lingura din fiecare culoare
  3.  Cuptorul preancins ~ 40min la 160gr ( foc moderat )
    Rezultatul = portia pe 2 zile foarte buna iar voi sa aveti spor la treaba
Leave a Reply

