Sufle cu shirataki di konjac

10583817_559770400794325_1507937758149212635_nIngrediente:

  • 1 pachet de Shirataki di konjac
  • o bucata de praz
  • 1 ardei rosu de la congelator
  • busuioc uscat
  • partunjel verde
  • leurda de la congelator( sau usturoi)
  • sare, piper
  • 2 ciuperci proaspete
  • 1 piept de pui afumat
  • 300gr branza degresata
  • 4 oua
  1. Pastele le-am spalat in strecuratoare, am gustat din ele si nu le-am mai pus la fiert, este prima data cand fac
    si asa am citit ca ar trebui fierte 5 min…
  2. Intr-o tigaita antiaderenta am dat cateva pufuri de ulei de masline, am pus pieptul de pui afumat (taiat marunt),apoi
    ciupercile, ardeiul si praful,sare, piper si am pus capacul. In cateva min s-au facut, le-am dat la racit.
  3. Intre timp am amestecat branzica cu galbenusurile, si dupa ce s-a racit amestecul de mai sus, am combinat si cu pastele, branza amestecate cu galbenusurile, busuiocul, patrunjelul si leurda si albusurile batute spuma adaugate incet
  4. Am gustat daca mai este nevoie de sare, piper…si am rasturnat compozitia intr-un vas de yenna, apoi la cuptor
    Mie mi-a placut, dar nu si sotului meu(mi-a zis ca miroase a regim !) asa ca data viitoare am sa fac numai dintr-o
    jumatate de pachet.
    Forma are dimensiuni de 20X20 si o sa-mi ajunga…cel putin 3 zile
    Este buna si calda si rece, sa aveti spor la treaba
Leave a Reply

