Chifle Laugenbrot – dukan

10952398_641127279325303_6431864930069862670_n

Denumirea este cam pompoasa dar am vrut sa fac o versiune a    Retetei  nu seamana cu originalul nici pe departe dar sant bune !

Ingrediente
ALUAT

  •  6 linguri tarate de ovaz
  • 3 linguri tarate de grau
  • 3 linguri tarate de psyllium
  • 1 lingura faina de konjac
  • 3 linguri drojdie inactiva
  • 6 linguri lapte praf degresat 0,1%
  • 3 lingurite ulei de cocos – tolerat  sau de masline – permis
  • sare
  • 1 pachet drojdie uscata
  • ~ 200ml apa calduta

Pentru oparit

  • 1 Litru de apa
  • 6 linguri bicarbonat alimentar
  • 2 linguri sare

seminte de in, susan, chimen

Din toate ingredientele se face un aluat care se lasa o ora la dospit apoi se imparte in bilute
Punem apa cu bicarbonatul si sarea la fiert cand incepe sa fiarba am scufundat cate 2 chifle cateva secunde, veti observa ca se ridica la suprafata, le-am scos cu o spumiera si le-am pus direct in tava tapetata . Le-am crestat cu ajutorul foarfecii de bucatarie si am presarat chimen si susan
Se coc la 160gr ( foc mic spre mediu ) si se servesc cu placere, sa aveti pofta buna !

Leave a Reply

