Cosulete cu cascaval dietetic

10527503_559697694134929_9087838650507368532_n

Aluatul este cel ce paine:

  • 260 apa calduta
  • 1 ou
  • sare
  • putin indulcitor ( necesar drojdiei sa provoace cresterea )
  • 6 linguri tarate de ovaz
  • 3 linguri tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf degresat ( daca nu aveti puneti lapte lichid in loc de apa )
  • 3 linguri tarate de psyllium
  • ~ 8 linguri gluten de garau depinde cat sa iasa un aluat compact de paine
  • 1 plic de 10gr drojdie uscata

Umplutura:

De uns

  • 1 galbenus + putin lapte/apa
  • seminte de mac, susan, chimen…
  1. Aluatul l-am frantat si dospit la masina de paine
  2. Cand s – a terminat am intins aluatul intr – un dreptunghi, am uns cu putina branza degresata si am presarat cascaval ras si am rulat strans
  3. Rulada obtinuta am inceput sa o tai cu foarfeca de bucatarie ( se vede si in poza ) astfel : O crestatura, inca una si apoi taiem de tot. Marginile se dau in jos si am obtinut un cosulet cu toarta
  4. Dupa ce le – am terminat le – am lasat 1/2 ora sa se odihneasa, le – am uns cu galbenus + apa si am presarat cate putin mac doar pe toarte
  5. De – o parte si de alta a toartei am pus cate o bucatica de cascaval si am dat la cuptor la foc moderat ( 160gr ) pana au fost gata
Mi – au iesit 9 bucati ( intamplator ! ) divizibil cu 3 zile de croaziera
Reteta originala (este….fara cuvinte , dar va asigur ca si aceasta este foarte buna )o gasiti AICI
Astept sa – mi spuneti cum v – au iesit voua si…pofta buna
Leave a Reply

