Paine impletita

10540414_559392257498806_8388123048373034311_nCantitatile le-am luat de undeva de pe net – daca cineva isi recunoaste reteta, scuze ca n-am cui sa-i multumesc !

Ingrediente :

  • 170 apa
  • 2 lingurite de ulei
  • sare
  • putin indulcitor
  • o lingura de lapte degresat
  • 1 ou
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 2 linguri amidon
  • 5 linguri de gluten ( aici erau 2 dar aluatul meu a mai cerut gluten)
  • 1 pachet de drojdie uscata (aici erau 10 gr drojdie proaspata)

Ingredientele le-am pus la masina de paine la programul de framantat si dospit, dupa o ora jumatate am scos aluatul, l-am intins cu sucitorul, l-am rulat, am taiat la un capat si apoi am taiat ruloul dar nu pana la capat in doua,l-am rasucit, capatul taiat l-am lipit de unde l-am taiat si l-am pus in tava.
Se mai pune la crescut cel putin 30min, eu il pun in MW unde inainte pun o cana cu apa pt 2 min, opresc cuptorul iar tava cu aluatul acoperita cu o punga o introduc in cuptor si las si cana cu apa fiarta. Cuptorul este oprit !
Dupa 45 min am dat painea la copt la 160gr pentru 35 min

Leave a Reply

