Paine intermediala cu somon afumat

10468684_559391514165547_8506738411564585899_nIngrediente

  • 200ml apa calduta
  • sare
  • 2 pastilute indulcitor(ajuta drojdia sa activeze)
  • 200gr somon afumat ( am cumparat tacamuri de somon )
  • 3 liguri lapte praf degresat
  • 3 linguri gluten de grau
  • 200gr faina integrala de grau
  • seminte de in si chimen la semnalul sonor al masinii
  • 1 plic drojdie uscata

In ordinea scrisa le-am pus in masina de paine la framantat si dospit, dupa ce s-a facut treaba am scos aluatul, l-am
rulat si l-am pus la dospit pentru inca 1/2 ora, cand s-a terminat timpul si aluatul era infoiat bine l-am dat la cuptorul
preincalzit la foc mic( 160gr )la mine a durat 35 min dar depinde de cuptor, incercati cu un bat de frigaruie/scobitoare
daca
este gata
Am adaugat si gluten pentru ca din faina integrala nu-mi place cum iese painea asa glutenul o face pufoasa chiar daca
unele dintre voi sant impotriva lui, pe mine nu m-a afectat sub nici o forma !

Aluatul poate fi facut si manual, nu trebuie framantat foarte mult timp, nu este cozonac

Leave a Reply

