Cornulete in alb si negru

10577144_559717054132993_494145942311980323_n

Sant foarte pufoase, nu contin tarate de ovaz dar au 2 tolerate, le-am umplut cu goji pur si simplu, nu aveam nutella si nu-mi place sa curga din ele, mergeau si cu un pic de dovleac dar fiind la PP am renuntat

Aluat

  • 300 branza de vaci( am avut vrac )
  • indulcitor dupa gust
  • esenta de unt, de rom, portocala
  • 1 ou
  • 6 linguri de gluten
  • linguri tarate de grau
  • 2 linguri amidon de porumb
  • linguri lapte praf
  • 2 lingurite drojdie uscata

Umplutura

  • goji
  1. Din toate se face un aluat, la inceput se amesteca cu lingura iar pe masura ce se intareste cu mana. Nu o sa fie o coca consistenta, dar pe masura ce va sta la rece ( am lasat-o 2 ore) va fi mai consistenta asa incat se poate intinde.
  2. Dupa 2 ore am impartit-o in 2, intr-una am pus o lingurita de cacao si le-am intins separat ambele foi pe cate o folie de silicon stropita cu putin ulei, pe urma le-am suprapus si am mai dat cu sucitorul putin sa se lipeasca una de alta aopi le-am taiat ca pentru cornulete si la fiecare am pus cateva goji.Pe cateva le-am intors invers sa fie cu partea de cacao deasupra.
  3. Nu stiu daca le-a facut bine dar pentru ca aveam altceva de facut le-am pus la frigider vreo 2 ore, dupa care le-am dat la cuptor aprox 35min

pofta buna

Leave a Reply

