Cornuri cu cascaval

1549394_618188144952550_3889561764811180940_n

Sant din seria “unde dai si unde crapa” ! Pentru ca am vrut sa iasa rasucite dar aluatul s-a intins, s-a unit si au iesit cornuri cu striuri. Nu conteaza important este ca sant foarte bune !

Aluat

Umplutura

  • 100gr cascaval dietetic  ras prin razatoarea cu ochiuri mici – al meu a fos cu seminte de chia
  • 1 albus + 1 vf de sare

Pentru uns

  • 1 galbenus + putina apa/lapte

seminte de mac – tolerat

  1. Din toate ingredientele se face un aluat, sa nu va speriati ca este prea moale dupa ce-l lasati o jumatate de ora va fi un aluat compact bun de intins
  2. Se face si umplutura, amestecand albusul cu putina sare si apoi adaugand peste cascavalul ras
  3. Am intins jumatate din aluat intre 2 folii, una dedesubt si una deasupra, am uns cu jumatate din umplutura si am pliat 1/3 din aluat ( se vede si in poza ) apoi cealalta parte peste prima. Folia ne ajuta sa rulam dar si sa nu se lipeasca
  4. Dupa ce am intchis capetete am taiat cam la 1cm si le-am pus in tava usor rulate

  5. Se ung cu galbenusul apoi se presara cu mac si se dau la cuptorul preancins la 160gr ( foc mic spre mediu )
    Sant numai bune cu gandul la cornurile de altadata !alex-brush.regular
Leave a Reply

