Cozonac spirala

10568906_559716574133041_8703909333922083101_n

Aluat

  • 260 lapte lichid
  • 1 lingura ulei de masline
  • 1 ou
  • indulcitor (poate sa fie praf,pastilute sau lichid) dupa gust
  • esente de care va plac eu am pus rom si vanilie
  • razatura de lamaie si de portocala
  • 6 linguri de tarate de ovaz
  • 3 linguri tarate de grau
  • 3 linguri praf de budinca cu vanilie dr Oetker sau amidon Gustin
  • 10 linguri gluten de grau
  • 1 pachet de drojdie uscata

Umplutura

  • goji
  • scotisoara
  • cacao

Aluatul l-am facut si dospit la masina de paine

  1. Dupa ce s-a terminat programul l-am rupt in doua si intr-o parte am pus o lingura de cacao.
  2. Am intins separat cele 2 foi iar pe urma le-am suprapus si le-am mai intins putin
  3. Din goji inmuiate si apoi maruntite la mixerul vertical plus 1 lingurita de scortisoara am facut o pasta si am uns foile dar se lasa o margine pentru ca apoi aluatul sa se lipeasca apoi cu rola de patiserie am taiat fasiute nu pana la margine.
  4. N-am avut timp sa fac poze la etapa asta dar va puteti uita AICI  si l-am pus din nou la dospit pentru o jumatate de ora.
  5. In poza vedeti cum pun eu la dospit aluaturile : In cuptorul MW pun o cana cu apa pt 2min,deschid si las cana tot acolo si pun forma cu aluatul acoperit cu o punga dar sa aiba si loc sa creasca. Inchid usa iar cuptorul ramane stins !
  6. Dupa ce a trecut timpul, l-am uns cu galbenus diluat cu putina apa, am presarat putin mac si la cuptor pentru 35 min la 160gr

alex-brush.regular

Leave a Reply

