Dulceata de caise cu indulcitor

10543609_559364747501557_4383249847253036668_nIngrediente:

  • 1kg caise
  • Xilitol  sau alt indulcitor dupa gust
  • 1 plic Gelfix
  • 3 batoane scortisoara optional
  1. Caisele le-am curatat de coaja partial ( erau cu coaja cam patata de la ploi) folosind cutitul economic si le-am taiat in patru, le-am pus intr-o cratita ( de ceramica folosesc eu ) sa fie cu fundul dublu, sa nu se lipeasca
  2. Peste ele am pus Gelfix-ul amestecat cu indulcitor si batoanele de scortisoara. Cand a inceput sa fiarba am amestecat tot timpul in cratita cu o lingura de lemn, am gustat si am mai adaugat indulcitor
  3. Cand a inceput sa sa arate ca o dulceata sau gem daca vreti pt ca fructele s-au zdrobit partial am oprit focul,am turnat in borcanele pregatite si le-am pus cu gura in jos 10min , le-am etichetat, pozat si sant bune de pus in camara( cat or rezista…)
  4. Se face repede si este foarte buna in Consolidare, Scara Nutritionala sau Stabilizare
    pofta buna
Leave a Reply

