Floare cu ciocolata

1901302_615697615201603_2291228196545663465_n

Am dukanizat o reteta care tot circula pe net, cu aluatul adevarat se face foarte usor dar cu cel dukan se face cu multa rabdare !

Aluat

  • 3oogr branza degresata
  • 1 lingurita cu varf faina de konjac
  • 2 galbenusuri
  • 2 linguri Steverit
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 2 linguri tarate de grau ( puteti sa puneti de ovaz, eu le-am folosit deja )
  • 1 lingura ulei de cocos
  • 1 pachet drojdie uscata
  • esente  de vanilie, ciocolata

Umplutura

  • Am avut ciocolata in congelator si am lichefiat-o la microunde, daca nu faceti repede
    o pasta de ciocolata din lapte praf + indulcitor + cacao apa fierbinte +esente
  1. Toate ingredientele de mai sus le-am amestecat pana s-a facut un aluat. L-am acoperit si l-am lasat trei sferuri de ora sa se dospeasca
  2. Aluatul l-am impartit in 4, am luat o bucata de aluat si am intins-o cu sucitorul pe o folie de silicon si deasupra o folie alimentara sa nu se lipeasca de sucitor ca masura am folosit o farfurie cu diametrul 22cm, apasand usor pe aluat sa lase urme pentru a delimita cat sa intind crema de ciocolata.
  3. Am pus si cealalta foaie, iar crema doar deasupra nu se pune crema
  4. Am decupat dupa urmele lasate de farfurie
  5. La mijloc se pune o cana/un pahar sa lase urma si incepem sa taiem petalele (pana la urma lasata de cana ! ) mai intai in patru, apoi in 8… pana ajungem la 16 petale
  6. Atentie sa nu taiati foaia de silicon !
  7. Cate 2 petale le-am intors ca in oglinda, apoi invers si a rezultat ceea ce vedeti in poza
  8. Floarea am uns-o cu albusul ramas ( nu tot ! atat cat trebuie ) si am presarat susan obisnuit iar la mijloc susan negru
  9. Din resturile de aluat mi-au iesit si 4 cornulete
  10. Se da la cuptor la foc mic spre tare ( 160 gr ) cand se raceste se serveste cu placere si pofta mare ceea ce va doresc si voua !
Leave a Reply

