Gofre glazurate

10552469_559685527469479_5180836316287705040_nPrintre altele am primit si formele astea de gofre, ca si un copil trebuia sa le incerc asa ca am facut repede o reteta
usoara :

Ingrediente
 :

  • 3 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri amidon- tolerat
  • slimsugar sau alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingurita praf de copt
  • esente unt, vanilie

Glazura : 3 linguri lapte praf degresat + 2 lingurite cacao +slim sugar sau alt  indulcitor

Galbenusurile le-am amestecat cu toate ingredientele, albusurile batute spuma si adaugate la sfarsit usor, de sus in jos
am amestecat cu o spatula
Le-am pus in forme si la cuptor la 160gr ( foc mediu-mic)
Dupa ce s-au copt, le-am scos din forme si cat de cat s-au racorit putin am facut glazura si am ” pictat ” gofrele
pofta buna

Leave a Reply

