Inghetata cu menta proaspata

10553395_559691214135577_1100350923433219816_n

Ingrediente :

  • 2 oua
  • 1 iaurt grecesc 2%( 350gr )
  • 200ml infuzie de menta proaspata,cu indulcitor dupa gust
  • 100ml lapte degresat
  1. Mai intai am facut infuzia dintr-un pumn de frunze de menta peste care am turnat apa fiarta, am acoperit si am lasat sa infuzeze o ora apoi strecurata si stoarse bine frunzele, in ceaiul care a ramas am adugat indulcitor
  2. Galbenusurile le-am frecat cu putin indulcitor nu mult doar sa se amestece bine, apoi am turnat laptele si am pus bolul la microunde 1min, am amestecat si inca 1min dar cu ochii sa nu dea pe-afara, s -a facut un fel de crema
  3. Albusurile le-am batut spuma si intre timp am reancalzit ceaiul de menta dar sa fie fierbinte si am turnat fir continuu peste albusuri in timp ce mixam, am adaugat si crema de galbenusuri cu lingurita cate un pic, la fel si iaurtul
  4.  Gustati poate mai are nevoie de indulcitor sau daca mai vrei sa-i puneti si alta aroma, eu n-am mai pus altceva a fost de ajuns aroma de menta
  5. Bolul cu compozitia am dat la frigider pentru o jumatate de ora, trebuie sa fie foarte rece
    Aici daca nu aveti aparat de inghetata, puneti in forme, dati la congelator si nu uitati ca din jumatate in jumatate de ora sa amestecati
    Eu am pus aparatul de ingetata in functiune si in 20min a fost gata ingetata
    Foarte buna, evident racoritoare iar gustul de menta minunat
    pofta buna (3)
Leave a Reply

