Mucenici dukan

1920357_559387327499299_4237415828474606502_n

Fara miere, fara nuca dar sant buni !

Ingrediente:

  • 300gr branza degresata
  • 1 ou
  • xilitol  sau alt indulcitor dupa gust
  • aroma de unt
  • esenta de vanilie
  • esenta de nuca
  • razatura de lamaie
  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 4 linguri de gluten

Pentru uns

  1. Prepararea este simpla, se face aluatul fara gluten si se mai lasa vreo 20 min sa se umfle taratele
  2. Apoi se adauga si glutenul, l-am mai lasat si pe acesta sa actioneze 10 min dupa care am trecut la modelarea mucenicilor
  3. Dupa ce i-am terminat i-am uns cu glazura si i-am dat la copt
    Sant pufosi si…ne trece dorul de cei adevarati
    pofta buna
Leave a Reply

