Saratele cu gluten

10557213_559681624136536_1970894485038250813_n

De ziua Romaniei si pentru ca prea am poftit la saratelele facute alor mei, va invit sa serviti saratele la aparatul de waffe

Ingrediente :

  • 300gr branza degresata
  • 150gr tofu
  • 1 ou
  • sare
  • chimen
  • esenta de unt
  • 1 lingurita ulei de masline-
  • 1 pachetel drojdie uscata
  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingura tarate de grau
  • 1 lingura tarate de psyllium
  • 1 lingura amidon – tolerat
  • 2 linguri gluten
Exact in ordinea asta le-am adaugat si a iesit un aluat nu foarte compact ca cel de paine dar adunat. L-am lasat la caldura 1/2 ora, am pus aparatul la incins si…au rezultat 8 saratele foarte bune.
Cantitatea de gluten poate sa varieze in functie de cat de scursa este branza
pofta buna
Leave a Reply

