Turta dulce

10577112_559715967466435_4722302911919524306_nDimineata
La cafeluta merge
…Va inchipuiti ca nu este ca cea adevarata dar ne mai pacalim si noi…

Ingrediente :

  • 300 branza degresata
  • 2 linguri tarate de grau (puteti sa puneti si de ovaz dar eu mi-am luat portia)
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 4 linguri gluten (depinde cat gluten intra in functie de cat de pastoasa este branza, a mea a fost scursa bine)
  • xilitol sau alt indulcitor dupa gust
  • esente
    de vanilie, aroma de unt
  • condimente pentru turta dulce, le-am luat de la LIDL, daca nu aveti puteti sa faceti un amestec rasnit din scortisoara, nucsoara, anason, coriandru,ghimbir,cardamon
  • goji
  • un galbenus pentru uns
  • putin mac de presarat

Din toate cele de mai sus am facut un aluat, l-am lasat mai mult de o ora la rece, dupa care l-am intins dar acoperit cu o folie de plastic asa incat sa nu se prinda sucitorul de el, l-am taiat cu formele, dupa ce le-am asezat in tava le-am uns cu galbenus de ou si presarat cu seminte de mac
La cuptor la 160gr cam intr-o jumatate de ora s-au facut
Sant bune si pufoase !eutemia-i.italic

Leave a Reply

