Tort de gofre

pizap.com14257566035581

O feliuta virtuala pentru toate femeile din lume, oriunde v-ati afla !

Este prima data cand am testat  faina de arorut si am fost foarte multumita de rezultat, este tolerat 1 lingura/zi conform

BlatDSC07765

Crema

  • 100gr  budinca de vanilie DSC07766
  • 500ml lapte degresat
  • 250gr Quark
  • 2 plicuri gelatina pudra
  • esente  de vanilie, visine, zmeura

Decor – visine de la congelator , daca santeti in Croaziera puneti goji

  1. Pentru blat am amestecat ingredientele solide cu galbenusurile si iaurtul
  2. Albusurile + un praf de sare se mixeaza pana se albesc apoi se adauga praful de copt. Se amesteca cele doua compozitii si se toarna in formele de gofre sau in orice fel de forme avetipizap.com14257568462171
  3. Se dau la cuptorul preancins la 160gr ( foc mediu spre mic )
  4. Punem gelatina la inmuiat si facem si budinca, eu o fac la microunde , cand am terminat-o am adaugat quark-ul, gelatina si am lasat-o putin la rece sa se ingroase
  5. Intr-o casoleta am asezat gofrele ca si un blat ( cate 2 ) am intercalat crema si deasupra am presarat visine

Sper sa incercati si sa aveti…pofta buna

Leave a Reply

