Tort rasturnat cu mere

pizap.com14462346947281

Daca santeti in Croaziera puteti sa inlocuiti marul cu dovleac sau rubarba

Blatpizap.com14262590889651

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 1 lingura arorut   – tolerat
  • 2 linguri eritrit
  • 150gr iaurt
  • eseta de vanilie, razatura de lamaie si portocala
  • 2 lingurite praf de copt
  • un praf de sare
  • 1 mar
  • 1 lingura eritrit
  • 1 lingurita scortisoara

DECOR

Pentru blat se amesteca ingredientele uscate cu galbenusurile si iaurtul, se lasa 15 min la hidratat. Albusurile cu praful de sare se mixeaza pana se albesc, se adauga praful de copt apoi se unesc cele doua compozitii amestecand incet cu o spatula sau cu telulpizap.com14262558269641

Marul l-am curatat de coaja si seminte l-am taiatt si l-am pus in vasul in care urmeaza sa fac prajitura si l-am presarat cu indulcitor si scortisoara amestecand bine, apoi am turnat aluatul deasuprapizap.com14262602201241

Se da la cuptorul preancalzit, se coace la foc mediu-mic ( 160gr )

Cand este gata se scoate din cuptor, se aseaza un platou deasupra si prin rasturnare se aseaza forma cu prajitura in ea . Forma se scoate doar dupa ce se raceste

Dupa ce am scos prajitura am mixat branza + indulcitor + lapte praf pana s-a facut o spuma, am ornat, pozat si incercat

pofta buna

Leave a Reply

