Musaca dubla

pizap.com14266029084391

Este jumatate pentru Croaziera,  jumatate  Consolidare/Stabilizare , eu am facut-o pentru familie  tot dietetica, asa am impacat si capra si varza !

Ingrediente:

  • o pulpa de curcan
  • ceapa verde
  • un morcov
  • sare, piper
  • suc de rosii facut din rosii  pasate, ca o paranteza sant foarte bune, la toamna am sa fac mai multe borcane
  • 1 lingura ulei de cocos
  • patrunjel verde
  • zucchini poate fi dovlecel/vanata pentru partea de Croaziera
  • cartof pentru partea de Consolidare/Stabilizare

Sos

  • un ou
  • iaurt gresesc ( nu l-am cantarit )
  1.  Am tocat carnea de curcan,ceapa verde si morcovul ras le-am calit putin intr-o lingura de ulei de cocos , dupa ce s-a racit am amestecat cu carnea cu sare si piper, le-am pus din nou in cratita pe foc si am amestecat tot timpul pana carnea si-a schimbat culoarea si n-au ramas cocoloasepizap.com14266022777811
  2.  Sucul de rosii se adauga , dupa cateva clocote se gusta daca-i mai trebuie sare, piper se opreste focul, se aduga si patrunjelul
  3. . Compozitia se pune intr-un vas care va merge la cuptor

pizap.com14266025817261

Intre timp am pus cartofii la fiert pentru piure iar zucchini in apa cu sare doar sa dea in fiert

Deasupra copozitiei de musaca am asezat in jumatate de tava feliile de zucchini iar in restul piure

Oul l-am batut cu furculita, am adaugat iaurt grecesc apoi turnat deasupra sa acopere tot

Se da la cuptor si fiecare seveste din partea care are voie

Va doresc pofta buna !

One thought on “Musaca dubla

Leave a Reply

