Tiramisu cu crema de cocos si ness

2

Reteta este oarecum asemanatoare cu Tiramisu cu crema de cocos cu mici modificari

A fost testata si devorata la intalnirea din 16 martie 2015

Ingrediente :3

Piscoturi

CREMA

  • 4 galbenusuri
  • 3 linguri SlimSugar ( sau orice indulcitor dupa gust )
  • 500ml lapte degresat
  • 2 linguri amidon ( tolerat )
  • o cutie Cocomas (crema de cocos) ( tolerat )
  • 2 plicuri gelatina pudra
  •  1 pliculet ness
  1. Piscoturile le-am facut ca  AICI dar dupu ce am facut 2 tavi m-am plictisit si daca tot aveam suficient aluat am turnat pe forma de silicon ( dupa ce am masurat forma mea in care urma sa asamblez prajitura ) pentru un blat rotund, l-am copt apoi si pentru al 2-lea4
  2. Am terminat cu piscoturile , cutia de Cocomas am pus-o la congelator si am facut si o budinca : galbenusuri + indulcitor + amidon le-am amestecat intr-un bol, am turnat putin lapte rece iar restul de lapte l-am pus la fiert
  3. Cand se umfla, se adauga compozitia  cu amidon, se amesteca pana se ingroasa. Se lasa la racit nu inainte de a pune deasupra chiar la suprafata o folie alimentara sa nu prinda pojghita
  4. A trecut o jumatate de ora , am scos cutia de Cocomas de la congelator si cu mixerul la viteza mica la inceput, apoi mare am inceput sa  mixez pana a inceput sa se lege si sa creasca nu chiar ca si frisca dar aproape
  5. A sosit momentul sa pun gelatina la hidratat
  6. Cand budinca s-a racit am adaugat cate putin peste Cocomas mixand in continuare
  7.  Gelatina se lichefiaza si se incorporeaza in crema ca AICI si lasam putin la rece sa se mai intareasca crema
  8. In tava in care vrem sa asamblam ( tapetata cu folie alimentara ) se aseaza un blat, o parte din crema, piscoturile pe margine, din nou blat, crema.5
  9. Piscoturile fiind mai lungi le-am pliat peste prajitura
  10. Deasupra am decorat cu ness care pana a 2-a zi cat a stat in frigider prajitura s-a topit si parea o ciocolata

Va doresc , pofta buna (5)

Leave a Reply

