Cornulete si biscuiti cu nuca

pizap.com14464060835811

La masa de sarbatoare din Consolidare sau in Stabilizare sper sa savurati cu placere,

nepotului meu i-au placut !pizap.com14267039885021

 Ingrediente:

  • 200gr nuca prajita si macinata putin mai mare
  • 250-300gr faina cernuta
  • un pachet de unt rece de la frigider taiat bucatele
  • 2 galbenusuri
  • 150gr zahar pura
  • esenta de vanilie, razatura de lamaie
  • 1 pachet praf de copt

2 linguri cacao pentru biscuiti

rahat pentru umplut cornuletele

  1. Pentru aluat se amesteca toate ingredientele, nu se insista cu framantatul doar cat sa se amestece bine, aluatul se lasa la rece ~ 1 ora sa se intareasca putinpizap-com14266985491391
  2. Din el se ia jumatate, se fac cornulete ( pozele sant concludente )Iar din cealalta jumatate m-am hotarat sa fac biscuiti,asa ca intr-o parte am pus cacao, am intins foaia alba, la mijloc sa ramana cea cu cacaopizap-com14266986956191
  3. L-am strans bine , l-am modelat intr-o folie alimentara si dupa 15 min de stat la congelator am taiat sulul ca pe salam si am dat biscuitii la copt

Sa aveti …pofta-buna

Leave a Reply

