Rulada cu spanac si somon

pizap.com14266911805231

Ingrediente

BLAT

  • 2 oua + 2 albusuri
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 1 lingura  arorut ( tolerat )  
  • 2 linguri iaurt ( cat sa fie suficient sa iasa o pasta )
  • 1 lingurita rasa praf de copt
  • sare, piper alb
  • o mana de spanac proaspat ( 100gr)

UMPLUTURA

  • 400gr branza degresata
  • 2 linguri pudra de drojdie inactiva
  • sare, piper alb
  • somon afumat – am avut tacamuri de somon ( 1kg ) de pe care am adunat 600gr
  • ardei rosu pentru un plus de culoare si de gust
  • sare, piper alb

Spanacul aspalat si scurs se pune intr-o craticioara cu putina apa si capacul pus catevaDSC07900pizap.com14266845173711

minute la foc apoi scurs si tocat cat mai marunt

  1. Se amesteca taratele, faina de konjac si de arorut, galbenusurile si iaurtul, sarea, piperul, praful de copt iar albusurile se bat spuma , se adauga la sfarsit
  2. Compozitia se imparte in 2 boluri si intr-unul se pune pasta de spanac. Fiecare se pune in cate o punga pe care o vom taia putin la un varf si se traseaza dungi albe apoi verzi pe hartia de copt pe care o vom pune in tava ( 38 X 25 )
  3. Se da la cuptor la 160gr ( foc mediu-mic) si dupa ce se coace se scoate cu tot cu hartie din tava, se intoarce cu fata pizap.com14266846353871in jos, se umezeste putin hartia, o scoatem si apoi rulam tot in ea blatul
  4. Pentru umplutura am amestecat branza cu drojdia inactiva, am mixat putin, am adugat sare, piper
  5. Am derulat blatul, am intins crema de branza deasupra somonul si apoi am imprastiat si adrei rosu.Se strange bine rulada, se da la rece si se serveste cu placere !

Voi sa aveti spor la treaba si pofta buna !

Leave a Reply

