Paleuri

a

Dupa o reteta de la Valcu Monica

In paranteza sant ingredientele de la reteta originala daca nu am schimbat ceva

Ingrediente :

CREMA

  • 250ml frisca lichida
  • 250gr ciocolata neagra
  • 150gr unt moale
  1. Intai se face crema, punem pe foc frisca lichida cu ciocolata rupta in bucati, se incalzeste pana cand ciocolata se topeste dar sa nu fiarba frisca !
  2. Se da la rece, ideal ar fi de seara pana dimineata dar cateva ore bune este de ajuns ideea este sa fie cat mai rece
  3. Se mixeaza amestecul de ciocolata cu frisca, separat am mixat untul si am adaugat cate o lingura de unt spumat

ALUATUL DE PALEURI

  • 1 pachet de unt ( 250gr margarina )
  • 175gr zahar pudra
  • se adauga treptata 2 oua
  • esenta de vanilie, pudra din lamai si portocale ( 5 gr esenta de rom )
  • 350gr faina ( 350 – 450 gr ) aici depinde si de faina folosita
  1. Aluatul se pune intr-un posh, se pun 2 paleuri pe tava tapetata, se dau la cuptor daca nu se intind aluatul este bun, daca se intind atunci se mai adauga putina faina
  2. Sfatul este pentru toate fursecurile
  3. In continuare puneti aluatul in posh si faceti diverse formepizap.com14464076137251

DECOR

  • ciocolata topita

Dupa ce am umplut paleurile am topit ciocolata si am decorat, se da la rece unde se si pastreaza. Cu cat sant  mai vechi cu atat sant mai fragezi

pofta-buna

Leave a Reply

